part of MY BOOK ,

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

why my heart is broken today?


okay. i patah hati. harini bieber perform kt stadium bukit jalil yang dekat nak mampos dgn rumah aku tapi aku tak boleh pegi. taaaaaadahal la weeh. emm. yeah yeah. tau lah aku tk dapat pegi, my baby said : ksian you kan syg? hahaha i said : memang padan lah kan muka aku. suka sgt dgn bieber, lastly aku tk dpt pegi jugak en. just the same. my heart still broken kecai kecai. no one knows. today. i just forget all about it dgn kemas kemas kemas kemas rumah. lap tingkap? cuci kipas? basuh baju? lipat baju? sidai baju? keje bibik yg mana aku tk bt. smue aku bt. aku yg jadi bibik skg nih hahh. apalah nasib bdn kan. hahaha. mmg suka. mmg suka. i cant go there to see my baby bieber. so bad is that. tak makan pn tkpelahh nk beli tiket dia. masalahnyaaaa! its sold out. watefak! mmg tk la kan. aku tau aku final tp bieber is like a inspiration for me! erghhhhh. macam mana nihhh!? tonight 8pm he will be singing all my fav song, damn it! i nak i nak i nak i nak. i feel like i wanna cry all night long when im thinking bout it. how come i cnt go and please there! ishh. he's my fav singer yawwww. aduhai. JUSTIN BIEBER! goodluck for ur performances honey. do well. my birthday is around the corner. hold me justin. wish me like i wish ur luck. all the best!

(: smile for good.

No comments:

Post a Comment